Leverings- en retourbeleid

Leveringsbeleid

Zodra jij je bestelling bij ons hebt geplaatst gaan we als een malle aan de slag voor je. Bestellingen, in standaard RAL-kleuren, die op werkdagen voor 17.00 geplaatst worden, proberen we diezelfde dag nog binnen de productie in te plannen. Binnen 15 werkdagen wordt jouw bestelling aan de transporteur meegegeven.

Binnen de logistieke planning kan het maximaal een aantal dagen duren om jouw bestelling te verwerken. Producten met een afwijkende RAL-kleur hebben een levertijd van maximaal 25 werkdagen.

Heb jij jouw bestelling nog niet ontvangen na binnen gecommuniceerde levertermijn? Controleer binnen jouw account of het afleveradres juist is ingevuld of neem zo nodig contact op met onze klantenservice, zij zullen er alles aan doen op je goed van dienst te zijn.

Transport

De levering van jouw bestelling loopt via de fabrikant of via een door ons gekozen transportdienst. Deze transportdiensten zijn gespecialiseerd in het vervoeren van grote en kwetsbare producten. Jouw product zal met uiterste zorg in perfecte staat afgeleverd worden. Wij leveren in heel Nederland met uitzondering van de waddeneilanden.

Wanneer jouw bestelling door de transporteur verwerkt is ontvang je een mail een dag voor levering met daar in een live track-and-trace. Voor kleine onderdelen en overige kleinere leveringen maken wij gebruik van PostNL.

Verzendkosten

De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland

€ 4,90 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 25,- bezorging producten voor heel Nederland
Gratis voor bestellingen vanaf € 350,-*

Retouren

De producten van Handige Horren zijn op maat gemaakt en daarom helaas niet retourneerbaar. Maar we bieden wel een omruilservice voor bepaalde producten. Bij deze service krijg je 25 euro korting op een nieuwe hor in een andere maat, exclusief verzendkosten. Dit geldt voor de volgende producten:

– Inzethor
– Klemhor
– Voorzethor

Retouren worden alleen geaccepteerd als ze vooraf zijn aangemeld via ons serviceformulier, goed beschermd en compleet verpakt teruggestuurd worden, en na overleg akkoord zijn bevonden door Handige Horren. Eventuele extra schades of ontbrekende onderdelen zijn voor rekening van de consument.