Retour- en leveringsbeleid

Wij begrijpen als geen ander dat je als je je horren besteld hebt, je ze natuurlijk zo snel mogelijk wilt ontvangen. Zodra jij je bestelling bij ons hebt geplaatst gaan we als een malle aan de slag voor je. Bestellingen, in standaard RAL-kleuren, die op werkdagen voor 17.00 geplaatst worden, proberen we diezelfde dag nog binnen de productie in te plannen. Binnen 5 tot 10 werkdagen wordt jouw bestelling aan de transporteur meegegeven.

Binnen de logistieke planning kan het maximaal een aantal dagen duren om jouw bestelling te verwerken. Jammer genoeg lukt het ons niet om altijd ons leveringstermijn na te komen, soms zijn grondstoffen of onderdelen niet voorradig en kan de bestelling wat langer duren.

Producten met een afwijkende RAL-kleur hebben een levertijd van maximaal 20 werkdagen.

Heb jij jouw bestelling nog niet ontvangen na binnen gecommuniceerde levertermijn? Controleer binnen jouw account of het afleveradres juist is ingevuld of neem zo nodig contact op met onze klantenservice, zij zullen er alles aan doen op je goed van dienst te zijn.

 

Transport

De levering van jouw bestelling loopt via de fabrikant. De transporteurs van de producten zijn gespecialiseerd in het vervoeren van grote en kwetsbare producten. Jouw product zal met uiterste zorg in perfecte staat afgeleverd worden.

Wanneer uw bestelling door de transporteur verwerkt is ontvangt je een mail een dag voor levering met daar in een live trace-and-trace. Ben je op het moment van levering niet thuis? Dan komt de vervoerder op een andere dag terug. Voor kleine onderdelen en overige kleinere leveringen maken wij gebruik van PostNL.

 

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

 

Nederland

€ 4,90 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 25,- bezorging producten voor heel Nederland.

 

Retouren

Omdat de producten op maat worden gemaakt is het niet mogelijk om deze te retourneren. Echter komen sommige producten wel in aanmerking voor de omruilservice. Voor een bedrag van 25 euro exclusief verzendkosten kunnen de volgende producten omgeruild worden voor een andere maat:

  • Inzethor
  • Klemhor
  • voorzethor

Handige Horren neemt alleen retouren aan die vooraf zijn aangemeld. Een retour aanmelden kan via de mail. Mail de volgende informatie naar info@handigehorren.nl;

  • Ordernummer
  • Reden van retour
  • Om welk product(en) het gaat

Om een retour aan te melden via de mail dienen de producten goed beschermd en compleet te zijn in de originele verpakking. Eventuele bijkomende schades en ontbrekende onderdelen komen voor rekening van de consument