-ll

Binnen 10 werkdagen in huis

-ll

Gegarandeerd kwaliteit horren

-ll

Altijd 2 jaar garantie

Hey, hoe kunnen we je helpen?

De meeste antwoorden zijn te vinden op onze klantenservice pagina onder deze veelgestelde vragen. Is je vraag nog niet beantwoord? Klik op de onderstaande knop om naar om contact op te nemen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bezorging

Omdat de producten relatief groot zijn, moet er iemand aanwezig zijn om ze in ontvangst te nemen. Als er niemand thuis is, zal de chauffeur de producten niet achterlaten.

De raamhorren worden beschermd tegen beschadiging tijdens het vervoer door gebruik te maken van piepschuim hoekjes. Vervolgens worden de horren in plastic verpakt en goed afgesloten zodat het beschadigen van het gaas minder snel zal voorkomen. 

Zeker! Je ontvangt enkele dagen voor de levering een track-and-trace link van de verzender. Ook is het mogelijk om de koerier live te volgen op de dag van levering. Zo kun je precies zien waar de chauffeur zich bevindt en hoe lang hij erover doet om bij jou aan te komen.

Geen probleem. De transporteur komt de volgende week op dezelfde dag de bestelling nogmaals afleveren.

De chauffeur behandelt bestellingen van maandag tot en met vrijdag, van ‘s ochtends vroeg tot laat in de middag.

Keje verzorgt de raamhorren van Handige Horren, en Eden de plissehordeuren. Beide producenten hebben een eigen bezorgdienst. Hierdoor worden de producten met de grootste zorg rechtstreeks vanuit de fabriek naar jouw huis geleverd.

Bestellen

Het is mogelijk om achteraf te betalen met Klarna. In dat geval voert Klarna het volledige achteraf betaalproces uit. Met Klarna betaal je je bestelling pas zodra je deze hebt ontvangen. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig en bij betaling binnen 30 dagen hoef je geen rente of extra kosten te betalen. 



Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een orderbevestiging en een factuur in de mailbox.

Slechts €25,- per bestelling, ongeacht het aantal artikelen. Bij bestellingen boven de €250,- vervallen de verzendkosten

Dit kan eraan liggen dat de maat die je invoert waarschijnlijk groter of kleiner dan de haalbare productiemaat. Soms is het mogelijk om binnen de productie uitzonderingen te maken wanneer een hor een paar centimeter groter of kleiner is dan de minimale of maximale maat. Heb je een afwijkende maat die groter of kleiner is? Neem dan even contact met ons op. 

Door gebruik te maken van onze keuzehulp is het gemakkelijk om het juiste product te vinden bij jouw kozijn. Mocht je er zelf niet uitkomen, maak dan gebruik van de live chat of neem contact op. 

Zeker, het is mogelijk om je bestelling afwijkend van het factuuradres te laten bezorgen. Op de afrekenpagina van de webwinkel is dit makkelijk aan te geven

Productie

Alle producten van Handige Horren worden met veel zorg geproduceerd in Nederland. Duurzaamheid en menselijk welzijn zijn hier essentiële onderdelen van.

Zijn de producten beschadigd aangekomen? Vervelend! Het is handig om hier foto’s van te maken en het product als het nog mogelijk om in de verpakking te laten zitten. Neem contact met ons op en we zorgen voor een passende oplossing. 

Voor mensen die last hebben van hooikoorts is het mogelijk om sommige horren uit te voeren in pollengaas. Dit is mogelijk bij de inzethor, de klemhor en de voorzethor.

Omruilservice

De klemhor, inzethor en voorzethor zijn producten in aanraking komen voor de omruilservice van Handige Horren. 

Om een hor foutieve om te ruilen voor een nieuwe zijn de bijkomende kosten 35 euro. Het is cruciaal om de foute hor goed te verpakken, zodat we hem in de toekomst kunnen gebruiken voor de productie van een andere hor. Hierdoor kunnen we een lagere prijs vragen voor een vervangende hor.

Nee, deze nemen wij voor onze rekening.

De foutieve hor wordt opgehaald door de fabrikant en nogmaals gebruikt voor het produceren van andere horren. Zo wordt het verspillen van materiaal tegengegaan en alles wordt goed gerecycled.

De chauffeur behandelt bestellingen van maandag tot en met vrijdag, van ‘s ochtends vroeg tot laat in de middag.

Keje verzorgt de raamhorren van Handige Horren, en Eden de plissehordeuren. Beide producenten hebben een eigen bezorgdienst. Hierdoor worden de producten met de grootste zorg rechtstreeks vanuit de fabriek naar jouw huis geleverd.

Meten en monteren

Met in de dag bedoelen we eigen plaatsing in/tussen het kozijn. Bij op de dag wordt er op het kozijn bedoeld. Meer informatie hierover is terug te vinden in het blogbericht over in en op de dag.

Om te beginnen is het belangrijk om een rolmaat te hebben. Vervolgens hoef je enkel maar de stappen te volgen van onze instructievideo’s of handleidingen. Als je alle stappen goed volgt is het zelf meten van de juiste maten kinderspel.

Helaas kan een meetfout wel eens voortkomen. Bij sommige producten is het mogelijk om deze om te ruilen voor een andere maat, kleur of uitvoering. Hierover is meer te vinden op omruilservice pagina.

Voor het monteren van sommige horren is gereedschap een vereiste. Voor bijvoorbeeld de klemhor en de inzethor is dit niet nodig. Deze producten zijn in het kozijn te plaatsen zonder te schroeven, boren of te plakken. Wat betreft de overige producten is gereedschap wel nodig. 

 

Voor bijvoorbeeld een vaste plisséhor heb je enkel een schroevendraaier nodig als je ervoor gekozen hebt om deze te schroeven in plaats van plakken. Op elke productpagina staat er beschreven welk gereedschap nodig is om het product te plaatsen.



Elk product die Handige Horren voert is uniek ten opzichte van de andere producten. Om deze reden heeft elk product zijn eigen inmeet- en montage instructies. Deze zijn te vinden op de productpagina’s van elk individueel product. Mocht je er niet uitkomen? Neem dan contact op ons en dan kunnen we je er verder bij assisteren. 



Voor bijvoorbeeld een vaste plisséhor heb je enkel een schroevendraaier nodig als je ervoor gekozen hebt om deze te schroeven in plaats van plakken. Op elke productpagina staat er beschreven welk gereedschap nodig is om het product te plaatsen.

Garantie

Op al onze producten zit twee jaar garantie. We doen er alles aan om te zorgen dat onze horren lang meegaan en je zolang mogelijk een insectenvrije woning hebt. 

Mocht er toch iets zijn, neem dan contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Meer informatie over de garantievoorwaarden vind je terug in de algemene voorwaarden.

De garantie gaat in vanaf de dag dat de producten bezorgd zijn. De orderbevestiging en/of factuur dienen hierin als garantiebewijs.